بومچی به زودی هتل های ۴ و ۵ ستاره در ایران افزایش خواهد یافت - بومچی

با اتمام پروژه های در دست اجرا تعداد هتل‌های ۴ و ۵ ستاره از ۱۵۸ به ۲۸۰ خواهد رسید.

به گفته علی‌اصغر مونسان رئیس سازمان میراث فرهنگی تعداد هتل‌های چهار و پنج ستاره ایران با اتمام پروژه‌های در دست اجرا به ۲۸۰ هتل خواهد رسید.

وی افزود:

از مسیر گردشگری توزیع عادلانه ثروت میسر است. داشته‌های فرهنگی کشور از مسیر گردشگری قابل انتقال خواهد بود. در ایران ۱۲۵ هتل چهار و پنج ستاره تا قبل از دولت یازدهم داشتیم که این تعداد به ۱۵۸ هتل رسیده است. این تعداد به ۲۸۰ هتل با اتمام پروژه‌های در دست خواهد رسید

 علی‌اصغر مونسان در ادامه سخنان خود درباره رویداد همدان گفت:

جای خوشبختی است که شاهد برگزاری رویدادهای ارزنده بین‌المللی با محوریت گردشگری در نخستین سال فعالیت دولت دوازدهم هستیم. برگزاری رویداد همدان ۲۰۱۸، تبریز۲۰۱۸، جشن‌های ثبت جهانی آثار ایران و غیره  نشاطی مضاعف به چرخه فعال گردشگری ایران داده است.

براساس اظهارات ایشان امروزه تردیدی برای مسئولان و برنامه‌ریزان توسعه باقی نمانده که بهترین ابزار برای توسعه پایدار با کمترین هزینه اقتصادی و اجتماعی و بیشتری بازده گردشگری است.

مونسان گفت:

ایران عزم خود را برای ایفای سهم واقعی گردشگری کشورمان در اقتصاد داخلی و بین‌المللی با درک اهمیت صنعت گردشگری در اقتصاد جهانی و توسعه پایدار جزم کرده است. در این میان برگزاری به‌عنوان یکی از ابزارهای کارآمد در معرفی مقاصد گردشگری رویدادهای بین‌المللی می‌تواند نقش موثری در معرفی ظرفیت‌های این صنعت ایفا کند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 95 views بار دسته بندی : اخبار تاريخ : 17 سپتامبر 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها